فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

                          دستمال جادوئی سوپر هندواش

دستمال سوپر هند واش آب را کاملا به خود جذب می کند با یک فشار ساده تمامی آب موجود در دستمال جادوئی سوپر هندواش خارج میگردد

دستمال جادویی همه کاره

سوپرهندواش

روش سفارش به ادرس زیر مرجعه نمایید.

 

www.jehan.dayanshop.ir

 

خریددرمنزل=تحویل درب منزل

 

پرداخت بعدازتحویل به مامورپست

                                                          


موضوعات مرتبط: فروشگاه اینترنتی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:هندواش,جادویی, | 11:52 | نویسنده : جهان رشیدی |

 

بنام خدای بزرگ

 

شهادت مظلومانه سروروسالارشهیدان

 

ویاران باوفایش رابه دوستداران

 

آن حضرت تسلیت می گوییم

 

یاحسین (ع)


موضوعات مرتبط: اجتمایی: ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:حسین(ع)،مظلوم, | 2:25 | نویسنده : جهان رشیدی |

بنام یزدان پاک

=========================

زمستان عشق:

------------------------

دراین مطلب به فصلی دیگر ازعشق "زمستان عشق"می پردازیم.

زمستان فصل سرماوسکون است.طبیعت درلاک خودفرومی رودوعشق نیزبه اندیشه،استراحت وبازبینی نیازپیدامی کند.دراین فصل ازرنج های درون آگاه می شویم،مشکلات حل نشده رابه یادمی آوریم،بغضی گلویمان رامی فشارد.حالا موقعی است که بایدامیدوارباشیم زیرا همسرمان درکنارویاری رسان ماست.وزمان بهبودی احساس هاست.مردهادرغارتنهایی وزنان به  احساس درون خود پناه می برندودردرون خوددنبال تاریکیهای ذهنشان می گردند.زمستان که گذشت،موقع درمان فرامی رسدوباسپری شدن آن روزها وشبهای سردوطولانی،بامحبت واندیشه،روبه بهبودی ،شادابی وطراوت می نهیم،ودرکنارهمدیگربه موفقیت می رسیم ونتیجه اینکه بهار دوباره می رسدوماازعشق وامیدسرمست می شویم.

 

چهارفصل عشق رابشناسیم

 

بامطالعه ودقت روی این فصول نتیجه می گیریم که گاهی عشق(فصلی) خوبه خودمی آیدوشکوفه می دهد وبه بارمی نشیدوگاهی به زحمت نیازداردتازنده بماند.گاه دلهاسرشارمحبت هستندوگاه تهی ازاحساس،نباید همیشه ازهمسرمان توقع داشته باشیم که مهربان باشدوعشق بورزد.بایدعشق رادرک کنیم ویادبگیریم که حساسیت های روابط خانوادگی ونقاط آسیب پذیرآن کجاست.وبامحبت وعشق به زندگی،به یک زندگی خانوادگی سالم وسرشار ازامیدبرسیم.

 

زندگی سالم وسرشار ازعشق ومحبت برای شما آرزوی ماست.

 


موضوعات مرتبط: اجتمایی: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:زمستان عشق,بهار,زندگی سالم, | 19:58 | نویسنده : جهان رشیدی |

بنام حضرت دوست

=================

درمطالب قبلی درباب چهارفصل عشق "بهاروتابستان "راشرح دادیم ،اکنون به فصلی دیگرمی پردازیم.

 

پاییز عشق

-------------------

اگردرتابستان برای باغچه زحمت کشیدیم،درپاییزمحصول برمی داریم.این به شرطی است که درتابستان درست عمل کرده ونیازهای باغچه رابرآورده کرده باشیم.پاییزفصل رسیدن به هدف است.حالاکمبودهاونواقص همسرمان رامی شناسیم،اماچون برای رابطه زحمت کشیده ایم،می توانیم نتیجه بگیریم ولذت زندگی را بچشیم .

 

همیشه زندگییتان پرازعشق ومحبت باشد.

درپناه حق


موضوعات مرتبط: اجتمایی: ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:پاییز,عشق, | 15:39 | نویسنده : جهان رشیدی |

بسم الله الرحمن الرحیم

======================

اختلاف قیمت دریک محصول:

 

دروستان گرامی اگر به لیست محصولات وقیمت آن ها توجه کرده باشند،یک محصول  دیده می شودبا یک اسم تحت عنوان کیف آلووامالت،که ازنظرظاهری فرقی با هم ندارند وتنهاازنظر قیمت محصول است که بین آن هاتفاوت دیده می شود.

 

دقت مشتری (خریدار،سفارش دهنده)درانتخاب نوع کالا:

شایان ذکراست که هرفرد خریدار چه ازنظر خرید اینترنتی یاخرید حضوری باید درنوع انتخاب خودعوامل متعددی را مدنظر قراردهد،که بعضی ازآن هاعبارت است ازنوع جنس بکاررفته، کمییت وکیفیت کال وقیمتهای پیشتهادی.

مشتری نباید صرفا به خاطر اختلاف قیمت ناچیزی باتوجه به سایرعوامل موثر درساخت کالا،فریب اختلاف قیمت رابخورد بدون آنکه بدانداین کالا ،کالایی نیست که خواست اورابرآورده نماید.لذا درانتخاب کالا باید دقت ووسواس بیشتری بکارببرد تا کالایی که مورد نظرش هست انتخاب نماید.

"پیشنهاد ما درخیرید اینترنتی"

 

درخریدهای اینترنتی حتما قبل ازانتخاب قسمت توضیهات هرمحصول را بادقت مطالع نمایند وبعد اقدام به سفارش کالا نمایند،زیرا درقسمت توضیهات تمام خصوصیات محصول ذکر گردیده است وکالایی که بدست مشتری می رسد بدون هیچ کم وکاستی همان است که درتوضیحات درج گردیده است.اما متاسفانه دیده شده که بدون توجه به این موضوع مهم صرفا به خاطر اختلاف قیمت ناچیزی کالایی انتخاب می شود که وقتی بدست مشتری میرسد کالای موردنظر، کالایی نسیت که مشتری راراضی نگهدارد  درنتیحه مشتری دچار ضررمی گردد.

"مثال "

درتبلیغات کیف های جاکارتی معروف به (آلوماوالت)

این کیف ها درظاهر یکی هستند،هردوبه عنوان جاکارتی استفاده می شونداما تفاوتهای خیلی مهمی باهم دارند.

این کیف ها دارای اختلاف اساسی باهم دارند.

1- کیف آلوماوالت "وکیومی"

ازآتمینیوم سبک ساخته شده وداخل آن ظبقه بندی گردیده که هرطبقه آن جای کارت مخصوص می باشد.وجنس آن محکم وغیرقابل نفوذآب به داخل کیف می باشد

به عبارتی اگرکیف شما درآب بیفتد آب درآن نفوذ نمی کند وکارتهای داخل آن سالم می مانند که ای یک امتیاز بزرگ است.

2-نوع دوم کیف آلوماوالت.(کتابی)

باهمان نام اما باقیمتی کمتر به بازار عرضه گردیده که به کیف "کتابی" معروف است ودرداخل آن خبری از طبقه بندی نیست وخریدارچاره ای ندارد جز اینکه کارت های خودرابه صورت فله درداخل آن بریزد. همانطور که درقسمت بالا گفتم حتما به قسمت توضیحان کالا که درکناراسم آن نوشته شده بروید اول آن قسمت را بادقت مطالعه نمایید،تفاوتهارا ببیند بعد هرچه دوست داشتید سفارش دهید.

البته کیف را به عنوان مثال طرح کردم وواقعا باهم اختلافاتی دارند وسایر کالا ها به همین ترتیب ،اول مقایسه کنید بعد سفارش خودرا آگاهانه ثبت نمایید.

امیدوارم توانسته باشم موضوع را برای شما روشن کرده باشم.

البته درصداقت فروشگاه های اینترنتی هیچگونه جای شک وتردیدی نیست.

انتخاب بهتر وکالای برتر با خودشماست.فروشگاه آنچه شماانتخاب کنید همان را ارسال خواهد کرد وهیچگونه مسولییتی هم متوجه فروشگاه نمی باشد

زیرا خواسته شما انچه باشد همان ارسال خواهد شد.


موضوعات مرتبط: فروشگاه اینترنتی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:کیف جاکارتی,دقت درخرید, | 5:15 | نویسنده : جهان رشیدی |

بنام خدا

 

دراین فصل به خواص درمانی تعدادی ازداروهای گیاهی می پردازیم.

ودرمطالب آینده سایر داروهای گیاهی را پی می گیریم.

 

خواص درمانی بابونه

گیاهی است کوچک و پر پشت که در چمن زارها و زمینهای غیر زراعتی و نقاط دیگر می روید برگهای آن جوچک و متناوب و نا منظم و پوشیده از کرک می باشد و گلهای آن را باید در سایه خشک کرد تا خواص آن را ازبین نرود.

خواص درمانی: بابونه گیاهی مقوی نیرو بخش تب بر کرم کش ضد درد و تشنج است و به همین دلیلد دم کرده آن در بیماریهای معده و سو هضم بسیار مصرف می گردد و به آن کلید معده می گویند.
بابونه گیاهی است با اثر تسکین دهنده و منظم کننده فعالیت جهاز هاضمه و همچنین برای رفع و تسکین دردهای دندان و دردهای موضعی موثر و مفید است. ضماد گل بابونه را برای دردهای سیاتیکی کمر درد و سر درد و میگرن به کار می برند دم کرده ده تا بیست گرم گل بابونه در یک لیتر آن برای کسانی که دچار کندی عمل روده ها یبوست سو هضم عفونتهای دردناک و یا اختلال در قاعدگی شده اند مفید است. روغن بابونه برای تسکین دردهای رماتیسم و دردهای عصبی مورد استفاده قرار می گیرد طریقه استفاده از روغن بابونه با این ترتیب است که هنگامی که درد شروع می شود با آن دست خود را آغشته کنید و مجکم محل درد را مالش دهید فورا درد ساکت می شود همچنین دم کرده گل بابونه به شکل کمپرس برای شستشوی چشم استعمال می شود.

 

خواص درمانی برگ بو

درخت آن همیشه سبز است و پوست آن خاکستری تیره و چوب آن خیلی سخت می باشد و دارای شاخه های انعطاف پذیر است در فارسی آن را درخت غار و باهشتان نامیده اند و دارای خواص گیاه درمانی زیادی می باشد.
خواص درمانی: برگ بو در مورد گریپ و یا عفونت روده ای ضد عفونی کننده خوبی است. برای درمان برونشیت مزمن مورد استفاده قرار می گیرد و برای جلوگیری از تخمیر غذا در معده مفید است دم کرده آن هضم غذا را آسام می سازد و گاز و نفخ معده را خارج می کند همچنین نوشیدن دو تا سه فنجان از شربت برگ بو قبل از غذا برای درمان بی اشتهایی مفید است.

خواص درمانی باد آورد

اصل این گیاه در هندوستان بوده است و از آنجا به سایر نقاط پراکنده شده است و به صورت خودرو می روید دارای ریشه کوچک و ساقه ای راست و برگهایی بزرگ و به رنگ سبز روشن می باشد که انتهای آنها یک خار نوک تیز دارد گلهای آن به شکل یک تخم مرغ خاردار است و رنگ آنها زرد می باشد و بوی نامطبوعی دارد که پس از خشک شدن آن بو از بین می رود.

خواص درمانی: باد آورد مقوی , تصفیه کننده خود و عرق آور, برطرف کننده عفونت های کبد و کلیه و معده است. دم کرده آن برای عفونت های سینه پهلو و انواع تب ها مفید می باشد. باد آورد برای رفع ویار خانم ها مناسب است و همچنین دارای خواص ضد سرطان می باشد.

خواص درمانی بهار نارنج

در فصل بهار درختان نارنج شکوفه می نشینند و گل سفید و معطری می دهند که به آن بهار نارنج گویند.

خواص درمانی: برگ و گل درخت نارنج اختلالات عصبی تپش قلب هیستری و حالت صرع و حمله تشنجات معدی انژین و انواع بی خوابی را تسکین می دهد هضم غذا را آسان می سازد و همچنین عرق آور و کرم کش می باشد. پوست نارنج معده را تقویت می کنند و اشتها را باز می گرداند.
کسانی که دچار یبوست می باشند باید یک پوست نارنج تازه را بجوشنانند و اولین آن آ« را بریزند زیرا بسیار تلخ می باشد سپس دوباره مقداری آب اضافه کنند و بیست دقیقه بجوشانند آ«گاه آن را از آب درآورند و خشک کنند و آن را صبح ناشتا میل نمایند. بلافاصله به تخلیه مدفوع کمک می کند.و یبوست را بر طرف می سازد.
از شکوفه درخت نارنج عرقی می گیرند که به عرق بهار نارنج معروف است و خاصیت آن این است که اعصاب را آرامش می بخشد و برای معالحه سر درد مفید و موثر است.

 مهم:خواص درمانی بلوط ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: خواص درمانی گیاهی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:بابونه,بادآورد,بلوط, | 1:32 | نویسنده : جهان رشیدی |

بنام یزدان پاک

تابستان عشق

 

دربحث گذشته قول داده بودیم که چهارفصل عشق را اختصارابیان نماییم،واولین فصل عشق "بهار"راشرح دادیم اکنون فصلی دیگررا بررسی می کنیم.

تابستان عشق.

 

درتابستان عشق طرفین متوجه می شوندکه طرف مقابل چندان هم بی عیب ونقص نیست.بایدروی رابطه خودبااوفکرکنندوآن وقت مایه بگذارند.متوجه می شوندکه طرف ازسیاره دیگری آمده وآن فدرهاهم فاقدنقص وعیب نیست.

یاس وناامیدی کم کم چهره خودرانشان می دهد.حالاموقعی است که علفهای هرز روییده اند.بایدآن هارابیرون کشید،آفتاب داغ اوضاع را عوض کرده.دیگرنمی شودخیلی عاشقی کرد.انگاردر"بهار"عشق اوضاع دیگری داشت،واکنون فرق کرده است.

بسیاری اززن وشوهرها دراین فصل ناامیدمی شوند.آن ها یابلدنیستندویانمی خواهندروی روابط خودکارکنندوآن رابهبودببخشند.آن ها اصلا درانتظار چنین فصلی نبودند.

 

اتهام تقصیر به طرف مقابل.

هریک ازآن هاتقصیررابه گردن طرف مقابل می اندازد.هیچ یک نمی دانندکه"عشق آسان به دست نمی آید"وگاهی هم باید زیرآفتاب داغ زحمت بکشندتاباغچه شان سرسبز وشاداب بماند.لازم است نیازهای طرف مقابل رابشناسندوبه آن توجه کنند.وحالا دیگر لازم است عشقی را که لازم داریم ازاو(طرف مقابل)طلب کنیم واین کار به تلاش وکوشش زیاد وازخودگذشتگی فراوان نیازدارد .

زن وشوهرهاباید توجه داشته باشند درفصل داغ "تابستا ن "عشق ،به جای تقابل وانداختن تقصیرها به گردن هم،توصل وشناخت نیازهای همدیگرراسرلوحه اندیشه خودقراردهندتابتوانندبه کمک هم باغچه سرسبزوشاداب زندگی را ازگرمای داغ تابستان نجات دهند.

 

باآرزوی زندگی سرشارازعشق وشادابی برای شما


موضوعات مرتبط: اجتمایی: ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:عشق,تابستان,باغچه زندگی, | 15:29 | نویسنده : جهان رشیدی |

 

بنام خدا

آیا فرق بین سرماخوردگی وآلرژی رامی دانید؟

 

ریزش آب بینی، سرگیجه و بی حالی، عطسه ها و سرفه های مکرر از نشانه های مشترک این دو عارضه است. برای شروع درمان آلرژی یا سرماخوردگی، حتماً باید به علائم اولیه یا تفاوت های آنها توجه کرد در غیراین صورت فرایند درمان و کنترل بیماری طولانی و پرعارضه خواهد بود. با توجه به شروع فصل پاییز، برخی افراد دچار آلرژی های فصلی می شوند، همچنین با سرد شدن هوا ابتلا به سرماخوردگی افزایش می یابد.


به گفته پزشکان سرماخوردگی، یک بیماری حاد محسوب می شود، ولی آلرژی، مزمن و طولانی مدت است. ازجمله شباهت های آلرژی و سرماخوردگی می توان به ریزش آب بینی، عطسه، سوزش و گرفتگی بینی، سرفه، گلودرد و خستگی اشاره کرد. اما این دو تفاوت های بسیاری با هم دارند. سرماخوردگی معمولاً با تبی خفیف همراه است ولی آلرژی های مجاری تنفسی فوقانی موجب آبریزش از چشم و بینی، گرفتگی بینی و عطسه می شود و فرد تب نمی کند.


سرماخوردگی به دلیل تب، شما را بی حال می کند و در بسیاری موارد شما مجبورید چند روزی را استراحت کنید، ولی در آلرژی در کل بدن احساس ناراحتی می کنید. درگیری چشم ها در آلرژی، بسیار بیشتر از سرماخوردگی است. خارش بینی در سرماخوردگی دیده نمی شود.

سرماخوردگی به طور معمول دوره ۳تا ۷روزه دارد و به ندرت به ۱۰روز می کشد، ولی آلرژی به طور معمول بعد از ۲تا ۳هفته جدی می شود. علامت های سرماخوردگی در تمام شبانه روز، یکسان است، ولی آلرژی، حالت حمله ای دارد و در اوایل صبح و غروب بیشتر می شود. همچنین در زمان مواجهه با ماده آلرژن مانند عطر های تند، سیگار و دود خودروها به صورت جدی بروز پیدا می کند.


عوارض سرماخوردگی در افراد در حدی است که ذکر شد اما در افراد مبتلا به آلرژی عوارض به سمت سینوس، حلق، حنجره و گوش میانی گسترش می یابد. سرماخوردگی در افرادی که آلرژی دارند بسیار پیچیده می شود و می تواند منجر به بروز علائم آسم شود.


بنابراین زمانی که سرما خورده اید یا احساس می کنید در حال سرماخوردن هستید، در مواجهه با کسی که می دانید آلرژی دارد به هیچ وجه با او دست ندهید. سرماخوردگی در این افراد می تواند تبدیل به بیماری خطرناک تری مانند ذات الریه شود. این کار نه تنها آنها را رنجور تر می کند بلکه آنها مجبورند آنتی بیوتیک های قوی تر مصرف کنند.


عامل ایجادکننده سرماخوردگی ویروس های متنوعی است که از فردی به فرد دیگر قابل انتقال است ولی در آلرژی عامل ایجادکننده، آلرژن ها هستند که لزوما موجودات زنده نیستند. آلرژن ها شامل مواد خوراکی مانند گوجه و بادمجان یا گرده گل ها، خاک، غبار، ریزگرد و... می شود. سرماخوردگی بیماری شایع در فصل های سرد است ولی به دلیل تنوع آلرژی زاها، حساسیت می تواند بسته به فصل و نوع آلرژی در زمان و مکانی بروز پیدا کند.

براساس همین سرماخوردگی از طریق تماس با افراد ظرف ۲۳روز منتقل می شود ولی آلرژی با مواردی که گفته شد عود پیدا می کند به این معنا که فردی که آلرژی دارد پیش از این چنین علائمی را پس از تماس با گل و گیاه تجربه کرده است. علائم فردی که آلرژی دارد با خوردن قهوه و شکلات تشدید می شود ولی علائم فرد سرماخورده با خوردن شکلات و قهوه تغییری نمی کند.

سلامتی شماآرزوی ماست.

روابط عمومی شرکت گلپخش اهواز


موضوعات مرتبط: دانستنیها ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آبان 1392برچسب:آلرژی,تفاوت,سرماخوردگی, | 19:41 | نویسنده : جهان رشیدی |

               بنام خدا

درمان یک روزه سرماخوردگی

 

سرماخوردگیتان را یک روزه درمان کنید

درد وخارش گلو، سرفه خشک و کوتاه و گرفتگی بینی از علائم رایجی هستند که معمولا” همه ما در هنگام سرماخوردگی از آنها رنج می بریم..


طبیعی است که همه ما از سرماخوردگی بیماری متنفریم. معمولا” درمان کامل سرما خوردگی حدود ۵ روز طول می کشد اما اگر ما رژیم غذایی و روش زندگیمان را تغییر دهیم می توانیم سریعتر از دست این بیماری ویروسی خلاص شویم.


آب بنوشید :

وقتی بدن ما با سرماخوردگی مبارزه می کند نوشیدن مایعات خیلی اهمیت دارد و به بدن ما خیلی کمک می کند. بنابراین حداقل ۶ لیوان در روز آب بخورید .

علاوه بر آب ، از آب میوه ها و آب سبزیجات طبیعی و شیرین نشده نیز می توانید استفاده کنید اما از مصرف نوشیدنیهایی مثل قهوه ، چای سیاه غلیظ و سودا خودداری کنید. زیرا این نوشیدنیها به جای آنکه به بدن شما آبرسانی کنند ، آب بدن شما را کم می کنند. نوشیدن آب زیاد به بدن شما کمک می کند که سموم و مواد زائد را سریعتر دفع کند و باعث می شود که خون و سلولهای شما به خوبی کار کنند.

بخوابید:

وقتی می خوابید و یا استراحت می کنید ، در واقع به بدنتان اجازه می دهید که همه انرژی خود را برای مبارزه با سرماخوردگی بکار گیرد . خوابیدن و استراحت کردن باعث می شود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما افزایش یابد و همه توانایی خود را برای مبارزه با ویروس سرما خوردگی استفاده کند. بنابراین حداقل ۸ ساعت در شب بخوابید و علاوه بر آن در طول روز هم حتما” چند خواب کوتاه داشته باشید.

مواد مقوی مصرف کنید:

وقتی بدن شما با سرماخوردگی مبارزه می کند برای اینکه قوی باقی بماند و بتواند درمقابل این بیماری از خود دفاع کند ، به انرژی و غذای مقوی احتیاج دارد.از خوردن غذاهای سرخ شده ، شور ، چرب و شیرین خودداری کنید در عوض از غذاهایی استفاده کنید که سبک و مغذی باشند و هضم آن ها برای بدن آسانتر باشد. برای مثال میوه ها ، سبزیجات ، غلات و پروتئینهای بدون چربی که سرشار از مواد مغذی ، ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر هستند برای بدن بیمار بسیار مفید ند. غذاهای آبدار به درمان سرماخوردگی خیلی کمک می کنند. برای مثال سوپ مرغ با رشته فرنگی برای درمان سریع سرماخوردگی بسیار مفید است.

 سوپ مرغ دارای خواص غیر التهابی است و حرکت موکوس ها را بطور موقتی تسریع می کند و در نتیجه منجر به تسکین احتقاق(گرفتگی بینی ) و کاهش زمان تماس ویروس با پوشش داخلی بینی می شود.


موضوعات مرتبط: دانستنیها ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 4 آبان 1392برچسب:دارو،سرما, | 20:24 | نویسنده : جهان رشیدی |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • صالحین